men gud..

Förlåt för att jag inte bloggat idag, 
men skrev ett inlägg i skolan idag men jag hade tydligen inte publicerat det märkte jag nyss :( 

Idag va jag iallafall i skolan, vi var bara i salongen så jag gjorde herrvågor och en styling. Vi hann inte med så mycket mer idag eftersom våran mentor var sjuk så vi fick gå tidigare idag. 

Mötte upp älsklingen vid stationen, så vi åkte hem tillsammans. Köpte med oss en macka ifrån Subway också eftersom vi fick vänta på bussen väldigt länge.. 
Sen vi kom hem har vi bara kollat på Sons of anarchy och bara myst. 
Jag hade lite karaoke för mig själv för ett tag sen också, haha.. 

Nu ska vi iallafall ha fredagsmys med familjen, och imorgon åker vi till Jocke. 
Kommer inte tillbaka till mig förens nästa lördag. 

Men nu ska jag kolla film och lite sånt, 
puss

Vardag | |
#1 - - Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

Fin bild :)

Svar: Tack så jättemycket!!
Miranda Bjuvgård

#2 - - Frida:

Fin bild :)

Svar: Tack, detsamma fina du!!
Miranda Bjuvgård

Upp