Hej älsklingar!

Just nu sitter jag i soffan och pluggar lite, eller jag har nyss pluggat. 
Har precis skrivit klart och lämnat in min text om mobbning, har skrivit lite vad jag tycker och lite sånt, 
Idag har jag inte skrivit något eftersom min mage har dödat mig, bokstavligen. 
Det tar ca 5 minuter att gå från tåget till min skola, för mig imorse tog det ca 20 minuter.. Utan att överdriva, det gjorde så ont så jag önskade bara att denna dag skulle gå fort. 
Det som är skumt är att jag fortfarande har ont i magen, men, men sånt är livet.

Nu ska jag vänta tills älsklingen kommer in igen, han gick ut och lekte med min lillebror :') 
Så cute, men så kallt.. 
Om ett tag ska vi bara ta en varm dusch och sedan mysa ner oss i sängen framför en bra film. 

Tyvärr får ni ingen fin bild idag eftersom jag inte tagit någon. 
Men nu ska jag fortsätta vänta hehe,
Puss!! 
Vardag | |
Upp